Λίγα λόγια για εμάς και την εφημερίδα μας!

Αυτή είναι η πρώτη προσπάθεια της δημοσιογραφικής ομάδας του 2ου Γυμνασίου Κιλκίς να δημιουργήσει και να διατηρήσει μία δίοδο ενημέρωσης των αναγνωστών της για θέματα της πόλης του Κιλκίς, καθώς και να επικοινωνήσει προς τα έξω τις δράσεις του σχολείου μας...

Δευτέρα 22 Απριλίου 2024

Έχουμε και πρώην μαθητές που διαπρέπουν στη μουσική! Μπράβο Stelios Kotidis

 

📣📣📣 ΜΟΛΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ 📣📣📣
Έφτασε η ώρα να σας παρουσιάσω την «Πορφυρή Κλωστή». Ένα τραγούδι που αποτελεί ουσιαστικά και προπομπό του τρίτου μου προσωπικού δίσκου, ο οποίος θα κυκλοφορήσει με το καλό, το ερχόμενο φθινόπωρο. Για το δίσκο όμως, θα μιλήσουμε εν καιρώ.
Λίγα λόγια για το τι συνέβη στην «Πορφυρή Κλωστή» :
Έφτιαξα ένα άγουρο demo το οποίο και έστειλα στον Νίκο (τον Μέρμηγκα) .Το άκουσε, ανταλλάξαμε απόψεις και τελικά συμφωνήσαμε σε κάτι που ξεπερνούσε τη φαντασία μου.
Πριν μετακομίσω στην Αθήνα, δε θα μου περνούσε ούτε σαν ιδέα από το μυαλό μου πως θα συνέπραττα με ανθρώπους των οποίων την αντίληψη και την αισθητική θαυμάζω τόσο πολύ. Έφτασε λοιπόν η στιγμή, με ορισμένους από αυτούς να γράψουμε ζωντανά στην ίδια αίθουσα και να μοιραστούμε τον παλμό ενός δικού μου τραγουδιού.
Θα μπορούσα να γράφω για ώρα αλλά δεν το έχω.
Κυρίες και κύριοι να σας παρουσιάσω τους συντελεστές της Πορφυρής Κλωστής που χωρίς αυτούς το τραγούδι μου δε θα έφτανε στα αφτιά και τα μάτια σας
Σας θαυμάζω και σας ευχαριστώ ως το άπειρο κι ακόμα παραπέρα ! 🌌
ΠΟΡΦΥΡΗ ΚΛΩΣΤΗ
Στίχοι, Μουσική - Στέλιος Κοτίδης
Ερμηνεία - Στέλιος Κοτίδης
Έπαιξαν με αλφαβητική σειρά οι μουσικοί :
Λευτέρης Ανδριώτης : λύρα με συμπαθητικές χορδές
Μάριος Ηλιάκης : ακουστική κιθάρα
Νίκος Μέρμηγκας : λάφτα
Στέφανος Μπόγδος : λαούτο
Γιάννης Παπαγιαννούλης : τύμπανα
Γιάννης Πούλιος : βιολί
Ζωή Προκοπίου : βιολί
Δημήτρης Σίντος : κονταμπάσο
Χρυσή Τζάβλα : βιολί
Η ηχογράφηση έγινε ζωντάνα στα στούντιο Α και Β της Antart Productions
Η Hχογράφηση, η μίξη, και το mastering έγιναν από το Νίκο Μέρμηγκα (Antart).
Βιντεοσκόπηση, μοντάζ : Πάνος Ηλιόπουλος, Γρηγόρης Σταθόπουλος
Η γραφιστική επιμέλεια του τίτλου έγινε από το Χρήστο Λέντζαρη
Link στο πρώτο σχόλιο ⬇️

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.